Wednesday, June 12, 2013

मेरो घर मा आजकल यौटा पत्रकार अनि उस्कि यकदमै सुन्दर पत्नि भाडामा बस्न थालेका थिय।  म पनि पत्रकार सङग कुरा गर्ने बाहानामा उनिहरुको कोठामा प्राय पुगिरहन्थे। पत्रकार प्राय समाचार लेखन , आफ्नो ब्लग लेख्न अनि फेसबुक लाईक पेजको प्रचार प्रसारमा नै लागि रहन्थ्यो। पत्रकारको जिनदगि भनेको  तेहि कुराहरुमा नै घुल्मिल भाको  थ्यो।  कोठाबाट प्राय समाचार सङ्कलन गर्न बाहिर पनि गैराखदथ्यो । म जिस्काउथे पत्रकारलाई होइन बन्धु अरुलाई भने यो हेर् त्यो हेर् भनेर फेसबुक पेजमा  बिभिन्न नग्न केटिहरुको फोटो हाल्ने अनि खालि धेरै लाईक बटुलेर पैस कमाउने  मात्र हो कि यति रामरि  बुडि सङ रमाईलो पनि गर्नि? पत्रकार मेरो कुरालाई त्यति ध्यान दिदैन थ्यो अनि उस्कि बुडि भने हासि रहन्थि र भन्थि पत्रकार लाई आफ्नो घरको दुख पिडा काहा थाहा हुन्छ र? खालि अर्काको चियो चर्चो गर्दैमा फुर्शद् हुदैन।।।। यो कुरा सुन्दा पत्रकारको बुडिलाई पनि पत्रकारले अन्तुस्टि दिन सकेको रहेनछ जस्तो लाग्यो मलाई। अनि मैले बिस्तारै पत्रकारको बुडिसङग जिस्किने अनि आउनेजाने गर्न थाले। पत्रकारलाई केहि गुनासो गरि भने उस्ले सुन्दैन त्थ्यो तेसैले म छु नि किन आतिन्छेउ भनेर उस्लाई भनि दिन्थे।  उ भन्थि सबै कुरा तपाई बाट कहा हुन्छ र? पतिको पनि कुनै जिमेबारि हुन्छ नि।  पत्रकार खालि हासेर टारिदिन्थ्यो अनि आफ्नो काम मा निक्लिन्थ्यो, प्राय कामहरु म नै गरिदिन्थे पत्रकारको बुडिको तैपनि उ यो भयेन त्यो भयेन भनेर गुनसो गरिरहन्थि ।  धेरै दिन्हरु बितेपछि पत्रकारको बुडि सङग म हातै हालेर जिस्कन थलिसकेको थिये। फेरि पत्रकार्कै गुनसो गर्थि यो गरेनन त्यो गरेनन् , मेरो भवना बुझेनन आदि आदि।  मैले यक दिन मुखै चोलेर भने ल मलाई बोलाउन त यकदिन तिम्रो मनको भवना बुझ्नलाई हेरु कस्तो रहेछ? उ पनि आजकल डर नै नमनि भन्थि ल आउनुस न त। मै ले पनि अब ढिला गर्न हुदैन भनेर यकदिन पत्रकार नभको मौका पारि उस्को कोठामा गये। मैले आज केहि गर्नै पर्ने निढो गरि उनको कोटठा तिर लागे. कोठामा बिभिन्न कुराहरु गर्दै जिस्किने कर्म मा आज म निकै उत्तेजित भको थिये र सोफामा बस्दै पत्रकारको बुडिलाई हेर्दै थिये
यस्तै क्रममा मेरो नजरएक्कासी उनको खुट्टातिरगयो मैलेउनको खुट्टातिर हेर्दैजिब्रो भित्रबाहिर गर्दै मुखचुक्चुकैरहेकोचुक्चुकईरहेको थिएँ उनले देखिहलिन्, डराएँ, कि उनलेकेहि भन्ने होकि भनेर तरत्यसो भएन उनि झन् लजाउनपो थालिन् त्यसैले मैले झन्घोरेर हेर्न थालें उनले बिस्तारै अफ्नो टांग फट्टाईन्, झसङ्ग भएँकिनकि मैले उनलेलगाएको सेतो पेन्टीछर्लंगै देखें उनकोत्यो सेतो पेन्टीअति नै सुन्दरथियो उनकोत्यो पोटिलो पुतिकोआकार बाहिर पेन्टीबाटनै छर्लंग देखियकोथियो उनकोपुतिको केस्रा छुट्टियको थियो यो दृश्यदेखेर मैले आफुलेआफैंलाई बसमा लिननै सकिन जसकोफलस्वरुप मेरो हातमेरो लडोतिर गएकोथियो मेरोलडो यती ठन्केकोथियो कि मेरोपाईन्ट नै छेडेरबाहिर आउला जसरि मैले बिस्तारैमेरा हातले मेरोलाडो पाईन्ट बाहिरबाट नै सुम्सुम्याउनथालें त्यसपछि झन् उनलेनिहुरेजस्तो गरेर बिस्तारैअफ्नो स्कर्ट माथिसरिन् अबतझन् पुरै देखियकोथियो बाहिरबाटनै मेरो लाडोछामिरहेका मेरा हातअनयासै  पाईन्टपाईन्ट भित्र नै पसेरलडोलाई हल्लाउन थाले                        
                       उनि आफु बसेकोठाउंबाट सरेर अलिउता गईन् आँखाको ईसाराले बोलाईन्। पनि के कम, उनि भएकै सोफामागएँ उनिबिस्तारै भएतिरआईन् पनि हामी दुवै जनाटाँसिन पुग्यौं मैलेमेरो हात सोफामाअडाएँ बिस्तारैखुट्टाको औंलाले उनको खुट्टामाछुन थालें उनि लजाऊँदै थिन् बिस्तारै मैलेमेरो देब्रे हातउनको घांटीमा लेराएँतर उनले केहिप्रतिक्रिया नै नजनाएपछिमैले मेरो हातबिस्तारै उनको काँधमाराखें झन्उनि लजाऊँदै  खुट्टाकाऔंलाहरु चलाउन थालिन् मेरो पालो बिस्तारैमेरो हात उनकोत्यो पुक्क परेकारसिला सुन्तलाका दानाजस्ता देख्दैमा एकैपटकमाकप्प खाऊ जस्ताठुला-ठुला पिउरी जस्ता गीला-गीला दुधकापोका सम्म लिएरआएँ                          
                       अनि एउटा औंलालेबिस्तारै उनको गिलो कसिलो दुधकोपोको छुन थालें, उनि झन्पग्रेजस्तो लग्यो मलाई त्यसैलेमैले मेरो देब्रेहातको पुरै औंलाहरुलेउनको दुध सुम्सुम्याउनथालें उनले......अया...आया.........आई.....मम...उम्म...जस्ता आवाज निकाल्नथालिन्। अनि मेरोपालो मेरो दाहिनेहात बिस्तारै उनकोघोडामा राखें देब्रेहातले एउटा दुधमोल्दै दाहिने हातले उनकोसाप्रा सुम्सुम्याउँदै उनको अनारीसम्म पुगें उनि झन्ठुलो स्वरमा ओओ...हूहो...मरे...आमा...मलाई...मार...आया..................जस्ताआवाज निकाल्न थालिन्                          
                       एउटा हातले दुध मोल्दैअर्को हातले अनारीसुम्सुम्याउँदै बिस्तारै मैले उनकोगतिमा किस गर्दैबिस्तारै कानमा अनि गालामाअनि फेरी बिस्तारैउनको मुखमा पुगें मेरो मुखलेउनको मुख टम्मथुनिदिएँ त्यसपछिमैले मेरो दाहिनेहात उनको पेन्टीभित्र छिराएँ उनले धेरै पनिनिकालिसकेकी रहेछिन्, जसलेगर्दा उनकोपेन्टी पुरै भिजेकोथियो उनकोत्यो भर्खर उम्रनखोजेका सेता खैरारौँ, आहाहा...कतिप्यारो सुन्दरअनि मैले मेरोहात निकालेर पेन्टीबाहिरबाटनै सुम्सुम्याउन थालें बिस्तारै फेरीभित्र छिराएँ उनको पुतिमा औंलालेपुतिको ओरिपरी रगट्दै एउटाहातले दुध मोल्दैमुखमा किस गर्दैअर्को हातले उनकोपुती चलाउन थालें मैले अबदाहिने हातको चोर्नी औंलाउनको पुती भित्र बाहिर गर्नथालेको उनिऐया...उउउ...दुख्यो...ओं......स्स्स्स्स्स्स्स्स्स...उम्म्म्म्म्म्म्म ...छिटो...छिटो...पोल्यो... भन्दै कराउँदै चित्कारअफ्नो मुखबाट निकाल्दैथिन् उनलाईसायद धेरै मजाआइरहेको थियो  त्यसैलेमैले पनि ढिलानगरी बिस्तारै दाहिनेहात उनको पुतिबाटझिकेर उनको स्कर्ट टिसर्ट खोलिदिएँअनि उनलाई किसगर्दै छिटोछिटो आफ्नासबै कपडा खोलिनांगै भएँ उनको पेन्टी पनिखोलिदिएँ                          
          अब हामीदुवै जना जन्मजातनग्न भएका थियौं दुवै हातलेउनको दुध मोल्दैबिस्तारै मुखबाट किस गर्दैउनको त्यो कुवासम्म पुगें मजाले उनको त्योकुवाको नुनिलो पनि खानाथालें ।उनि ओओ...हूहो...मरे...आमा...मलाई...मार...आया..................जस्ताआवाज निकाल्दै थिन् उनको मुखबाटअनयासै छिटो...plz…छिटो...अब......मारिदेउमलाई...मेरो राजा...मेरो राजा...छिटो छिराउन...मा सहनसक्दिन...छिटो लडोकोचन...मेरो पुतीच्यातिदेउन  ऐया...उउउ...दुख्यो...ओं......स्स्स्स्स्स्स्स्स्स...उम्म्म्म्म्म्म्म ...छिटो...छिटो...पोल्यो... जस्ता सब्द निस्कदैथिए मैलेपनि मेरो लडोउनको पुतिको किनारमादलें बिस्तारैउनको पुतिको प्वालमाहालें तर तेत्रोपनि फ्याक्दा पनिमेरो लडो उनकोत्यो कसिलो पुतिमाछिरें त्यसैलेमैले मज्जाले बलगरेर धक्क दिएको स्वात्तै छिर्यो                              
                          मैले मेरो लडोएकछिन नाचलाईकन उनकोपुती भित्रै रखिरहेंउनि रुन छाडेपछि बिस्तारै पुतिभित्रलडो चलाउन थालें अनि बिस्तारैलादोलाई भित्र बाहिर गरौँथालें अब उनलाई पनिदुख्न चदेचा क्यारेउनले पनि तलबाटबल लगाएर मलाईसाथ दिन थालिन् त्यसपछि मैलेपनि फटाफट् लडोभित्र बाहिर गर्नथालें उनिआहा...ओहो...हेहे...उहु..कतिमजा आयो...अलिभित्र...छिटो छिटो...deep…deep…fuck me baby…kill me baby…hurt me…मेरोराजा...मलाई नछोड...अझ भित्र...म्म्म्म...ऊऊऊऊम्म्म्म...भन्दैएक्लै भट्भटाउँदै थिन् यसरी करिब३० मिनेट जतिमच्चियपछि सिथिलभएँ अनि उनिपनि

0 comments:

Post a Comment